URZĄD MIEJSKI
 

Wydział Obsługi Interesantów


 

Informacje ogólne

Urząd Miejski
Rynek 38, 58-150 Strzegom

TELEFONY :

  • Informacja WOI : 74 8560 573
  • Stanowisko el-Dok: 74 8560 574
  • Naczelnik WOI : 74 8560 576

ADRES POCZTY ELEKTRONICZNEJ:

ADRESY STRON INTERNETOWYCH:

W lipcu i sierpniu Burmistrz Strzegomia Zbigniew Suchyta i Z-ca Burmistrza Wiesław Witkowski przyjmują interesantów w sprawie skarg i wniosków we wtorek w godzinach od 11:30 do 17:30.

Burmistrza Strzegomia Zbigniew Suchyta i Zastępca Burmistrza Wiesław Witkowski przyjmują interesantów w każdy wtorek w godzinach od 11.30 do 17.30

Informujemy, że istnieje możliwość telefonicznego kontaktu z Burmistrzem Strzegomia w każdy wtorek w godzinach 8.00 do 11.00 tel. 74 85 60 530

Informujemy wszystkich mieszkańców, że w okresie od lipca do sierpnia 2012 r. Urząd Miejski w Strzegomiu zmienia godziny pracy.

Czas pracy Urzędu Miejskiego w Strzegomiu:

  • Poniedziałek - 8:00-16:00

  • Wtorek - 8:00-17:30

  • Środa - 8:00-16:00

  • Czwartek - 8:00-16:00

  • Piątek - 8:00-14:30

Kasa Urzędu:

  • Poniedziałek - 8:30-15:00

  • Wtorek - 8:30-15:45

  • Środa - 8:30-15:00

  • Czwartek - 8:30-15:00

  • Piątek - 8:30-13:30 

 

Z dn. 1.01.2011 r. dla Interesantów zmianie ulegają również godziny pracy Zamiejscowego Referatu Komunikacji w Strzegomiu:

  • poniedziałek od 8.00 do 14.30
  • wtorek od 8.00 do 16.45
  • środa nieczynne
  • czwartek od 8.00 do 14.30
  • piątek od 8.00 do 12.45 
 

 

WYDZIAŁ OBSŁUGI INTERESANTÓW (WOI)
Zapraszamy do Biura Obsługi Interesanta

 

"BIURO OBSŁUGI INTERESANTA
TWOIM PRZEWODNIKIEM PO URZĘDZIE"

Idąc do urzędu, pierwsze kroki skieruj do 
Biura Obsługi Interesanta
parter - prawe skrzydło pok. nr 15

Do zadań Wydziału Obsługi Interesantów należy w szczególności:

  • bezpośrednia obsługa osób załatwiających sprawy w urzędzie,
  • udzielanie wszelkich informacji dotyczących społeczności lokalnej, w tym z zakresu działania urzędu i jednostek organizacyjnych gminy,
  • udostępnianie Kart Usług wraz z wnioskami,
  • przyjmowanie korespondencji w programie el-Dok elektroniczny obieg dokumentów
  • obsługa fax-u, ksera,
  • wydawanie listów awizowanych z terenu gminy,
  • udostępnianie aktów prawnych,
  • kompleksowa obsługa osób niepełnosprawnych - obsługa windy schodowej,
  • sprzedaż materiałów promocyjnych, 



Jeśli mają Państwo pytanie lub wątpliwość dotyczące załatwianej sprawy, proszę skorzystać z informacji
Wydziału Obsługi Interesantów

Zapraszamy 

 

do góry  |